KEHA-keskuksen hyvät käytännöt tukevat keskitettyjen palvelujen valmistelussa

Arbets- och näringsministeriet 22.1.2019 16.15
Nyhet

ELY-keskusten sekä TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskuksen (KEHA-keskus) hyvät käytännöt on nyt koottu yhteen. Kannattaa tutustua!

Kokosimme ELY-keskusten sekä TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskuksen (KEHA-keskus) hyvät käytännöt yhteen. Hyvät käytännöt -esitysaineisto on hyödynnettävissä esimerkiksi uusien toimintamallien suunnittelussa ja sidosryhmätyössä.

”Päämäärämme on ollut tuottaa laadukkaita palveluja mahdollisimman tuottavasti. Se on edellyttänyt uudenlaista ajattelua ja tekemistä. Teimme sen mitä piti, monipaikkaisesti ja digitaalisesti keskittyen tuloksiin. Matka jatkuu. Hyvät käytännöt kehittyvät vielä paremmiksi. Menneestä on hyvä oppia, samalla uutta etsien”, toteaa KEHA-keskuksen johtaja Mikko Salmenoja.

KEHA-keskuksen hyviä käytäntöjä kuvattiin yhdeksän kappaletta. Hyvät käytännöt syntyivät KEHA-keskuksen henkilöstökyselyn ja johtajien haastattelujen pohjalta.

Esitysaineiston visualisoinnin tuotti mainostoimisto Seven-1 ja työn rahoitti Iskukykyiset palvelut (IPA) -ohjelma.

Tutustu KEHA-keskuksen hyviin käytäntöihin
TE-toimistojen hyvä käytännöt
ELY-keskusten hyvät käytännöt

Lisätietoja: 

Mikko Salmenoja, johtaja, KEHA-keskus, puh. 0295 020 265, mikko.salmenoja(at)ely-keskus.fi
Anna-Maria Aspelund, kehittämisasiantuntija, KEHA-keskus, puh. 0295 025 248, anna-maria.aspelund(at)ely-keskus.fi
Päivi Blinnikka, ohjelmapäällikkö, Iskukykyiset palvelut -ohjelma, puh. 0295 021 377, paivi.blinnikka(at)ely-keskus.fi

Ajankohtaista Hyvät käytännöt